رونالدو همچنان می‌درخشد | اسطوره‌ای که در هر تیمی لقب ماشین گلزنی می‌گیرد-راهبرد معاصر
نماینده مجلس: علت حادثه معدن طبس تا ۱۰ روز آینده علت مشخص می‌شود جزئیات دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر +زمان و مکان مسابقه اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

رونالدو همچنان می‌درخشد | اسطوره‌ای که در هر تیمی لقب ماشین گلزنی می‌گیرد

کریستیانو رونالدو، لقب ماشین گلزنی را بار دیگر به رخ کشید. او با درخشش در النصر و رسیدن به آمار گلزنی قابل توجه، ثابت کرد که با وجود گذشت سال‌ها همچنان یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۵۸۷۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسطوره پرتغالی با ۴ تیم مختلف لقب ماشین گلزنی را به نامش ثبت کرد.

کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی رکورد جدیدی به نامش ثبت کرد و موفق شد با ۴ تیم مختلف بیش از ۷۰ گل به ثمر برساند.

رونالدو با النصر در ۷۷ بازی ۷۰ گل به ثمر رسانده تا به سریع‌ترین فوتبالیست تاریخ عربستان تبدیل شود که به این تعداد گل رسیده است.

رونالدو دو سال پیش با جدایی از منچستر یونایتد به النصر عربستان منتقل شد. ستاره پرتغالی فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۳ گل جایزه آقای گلی لیگ را کسب کرد.

پیش از این رونالدو برای رئال ۴۵۰ گل، یوونتوس ۱۰۱ گل و منچستر یونایتد ۱۴۵ گل به ثمر رسانده است.

نشریه آس می‌نویسد که رونالدو در این فصل در ۹ بازی برای النصر ۸ گل زده تا نشان دهد هیچ بازیکن بالای ۳۵ سالی در دنیا بهتر از او نیست.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، اسطوره پرتغالی به ۹۰۳ گل در دوران فوتبالی‌اش رسید تا به عنوان بهترین گلزن تاریخ مستطیل سبز شناخته شود. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار